華麗上班族(BC Film School)
【電影中心學堂 BC Film School x 香港電影工作者總會】
大家成日去睇戲,又知唔知一套戲到底係點拍出嚟呢?副導喺片場做啲乜?無製片又點能夠順利開拍電影?飛車同埋動作組係咪成日都要搵命搏?行家稱為魔法師嘅道具組喺片場點施展魔法?知啦~知啦~明白大家成日有好多關於電影製作問題想問!

由香港電影發展基金撥款、香港電影工作者總會策劃及推動的「香港電影工作者跨部門技能提升計劃」,以十條不同工種的教學影片,教授幕後製作不同崗位的知識,令行外人士或對電影製作有興趣的年輕人加深認識,計劃目的為幫助有志入行的年輕人!幕後組別包括有:副導演組、動作組、製片組、飛車組、燈光組、攝影組、美術服裝組、槍械爆破組、道具置景組及特技化妝組。

今次百老匯電影中心和香港電影工作者總會合作,在戲院裡放映十條不同工種的教學影片兼代表電影,放映結束後更邀請影人及幕後製作功臣嘉賓主持映後談,和觀眾分享不同崗位的電影製作心得。想入行?想知多啲?要把握呢個千載難逢嘅機會喇!

第五場:副導演篇
日期:2021年5月29日(六)
時間:12:00pm – 3:00pm
內容:電影副導演篇短片 + 放映<<華麗上班族>> + 映後談
嘉賓:龔兆平(香港電影副導演會會長、《華麗上班族》副導演)、田啟文 (香港電影工作者總會發言人)
語言︰粵語
導演
杜琪峯
演員
張艾嘉、陳奕迅‎、‎湯唯‎、‎周潤發
上映日期
29-05-2021
語言
粵語、英語(部分)、普通話(部分)
片長
119 分鐘
你也許也喜歡